søndag 8. februar 2009

Utfordring!

Jeg har altså vært så heldig (er jeg egentlig heldig?) å fått en bloggutfordring fra Christine i klassen min. Så her kommer mine svar. Enjoooy

LAG EN LISTE MED SEKS (U)INTERESSANTE TING OM DEG SELV:
· Fryser alltid! Jada jeg fryser når jeg er i Spania i 35 grader også..
· Har alltid vært avhengig av IFA. Spiser minst to esker hver dag.
· Hater virkelig pølser, ketchup og potetgull! Derfor har alltid barnebursdager vært et lite mareritt for meg.
· Jeg ligger egentlig i dvale fra september til april. Det er bare i vår – og sommer månedene jeg virkelig lever.
· Jeg er nattmenneske deluxe!
· Har en liten gul undulat som heter Fritjof (jada HUN er en jente..) som betyr utrolig mye for meg, og som er med meg overalt rundt i huset.

HVA GJORDE DU FOR TI ÅR SIDEN? -For ti år siden gikk jeg på Jong skole. Lekte antageligvis med bestevenninna mi som fortsatt er bestevenninna mi =)

HVA GJORDE DU FOR NØYAKTIG ETT ÅR SIDEN? -For nøyaktig et år siden hadde jeg prøve muntlig eksamen på Bjørnegård ungdomsskole. Jeg stresset med å få gode karakterer, for det var bare Sandvika VGS som jeg ville begynne på.

FEM SNACKS DU LIKER:
· Eplebåter med kanel.
· IFA
· Saltstenger
· Druer
· Lakris


FEM SANGER DU KAN HELE TEKSTEN TIL:
· Dreamer – Ozzy Osbourne
· I’m yours – Jason Mraz
· Kryptonite – 3 doors down. Egentlig alle 3DD sangene
· Californication – Red Hot Chili Peppers
· Viva la vida – Coldplay

FEM TING DU SKULLE GJORT OM DU VAR MILLIONÆR:
· Reise!
· Støtte kreftforeningen
· Blitt redd barna fadder for mange barn
· Flytte til Spania og leve livet
· Kjøpt en IFA fabrikk eller noe i den duren =)

FEM TING DU LIKER Å GJØRE:
· Shoppe
· Reise
· Være med venner og familie
· Spille tennis
· Spille piano


FEM TING DU ALDRI SKAL KJØPE ELLER KLE DEG I:
· Jeg skal aldri kjøpe klær jeg VET at jeg aldri kommer til å bruke.
· Jeg skal aldri gå med pysjbukse på offentlige steder
· Jeg skal aldri bruke badedrakt (i hvert fall ikke enda =P )
· C-R-O-C-K-S never ever! fy fy
· Tynne sommersko I 40 cm snø..

FEM FAVORITTGJENSTANDER:
Ipod = avhengig
PC = avhengig
Neglelakk + Neglelakkfjerner = avhengig
Mobil = avhengig
Stor veske = avhengig

Ingen kommentarer: